četrtek, 1. november 2007

JESENSKA MRZLICA

Za tiste ki ne veste…Mrzlica je hrib, ki je zarezal med Savinjsko dolino in Trbovlje.
Jutro je prepričalo in padla je odločitev, da je potrebno tale dan izkoristiti maksimalno. Lepo vreme, hribi in jesenske barve so krive za naslednje fotografije…pa volja!








Jutranje sonce lepo obsije kapelo ob poti.

Tukaj je že pošteno vroče...

Ob domačji, ki je napoti je parkirana tale Škoda z zanimivimi tablicami.

Sonce prebada jesenske liste...

Ok...in kam zdaj?

Višje je veter že odpihnil vso listje.

Evo, pa smo na 1122 metrih.

Pravi planinski čaj...s keksi!


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Saos!

Gremo v HRIBEEEE! JUHU!
Lep izlet, se lepse fotografije! Zakaj nista mene vzela s sabo? :) Naslednjic le sporoci ko se odlocis za hribe, ker zdaj sem ze nasel nahrbtnik, le denarja nimam! ;) No pa naslednjo sezono!

lp GEC

Anonimni pravi ...

Haha, si mi obudil spomine. Ko sem bila še mlajša (ne bom rekla mala, glede na to, da sem še danes bolj mini), smo šli s familijo na Mrzlico, in sem se celo pot do gor cmerila :) Kasneje so mi povedali, da sem bila ravno na Mrzlici narejena na eni novoletni žurki :) Fajn fotke.
LP Urša

Unknown pravi ...

Hoj! Tele fotke narave in čaja so pa fenomenalne. Me preseneča, koliko napreduješ....se bom še sam navdušil nad fotografijo. Super, inspirativno!