četrtek, 6. september 2007

HARE KRIŠNA

Zanimivi in pozitivni ljudje, veliko plesa, še več petja in odlična hrana! Kupil njihovo kuharco.



4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Caw,
sem prav vesela, da vidim te slikice na tvojem blogu in ponosna, da sem te spravla med Krišnovce. Bilo je super in priporocam prav vsakemu, ki hoce prezivet mal drugacen dan.:)
Polna vtisov-alja

Anonimni pravi ...

Lepe in zanimive fotke, bravo. Definitivno bom še pokukala sem. Kdaj bo Urban? Ne pozabit prilepit tistega gorgeous kitarista :)

Anonimni pravi ...

Oj!

V četrtek se je na veliko pelo in plesalo na Kongresnem trgu, mene pa je že grabila panika, da sta z Aljo zraven. Ne moreš si misliti, kakšna skala se mi je odvalila od srca, ko se mi je Alja oglasila na telefon iz pisarne ;)
Kuharski knjigi navkljub, upam da bo naslednje leto na tvojem rojstnem dnevu spet golaž :). Lahko mi pa spečeš piškotke. Saj veš, kaj pravijo: "Come to the dark side. We have cookies." :)

LP, Mojca (p.s. sem anonimna, ker sem pozabila geslo. blont, pač.)

Anonimni pravi ...

jz se se registrirat ne znam:))) pa nisem blont, ampak odkar sem prisla s Hare Krisne rdeca:) Blo je noro!!! Jz tudi mam kuharsko knjigo, sam cakam, da matej najprej naredi uno halvo...pol pa se mogoc se sama lotim