sobota, 8. september 2007

URBAN & 4

Sigurno eden boljših koncertov pod kostanji Celjskega mladinskega centra! URBAN & 4 so s svojo, za moje uho odlično glasbo že z drugim komadom spravili občinstvo pred oder. Rahel čudež, vsaj za Celje!
Glasba je bila odlična, fotografije pa so posledica močne rdeče luči in moje prve objavljene računalniške obdelave. To je tisti sklop fotografije, za katerega ugotavljam, da je resnično pomemben in nepogrešljiv. Ravno ta nepogrešljiv sklop mi greni življenje...to pa predvsem zato, ker že štiri leta tolčem isti računalnik, kateri v vsej svoji dobi ni prejel nobenega čip dopinga. Evo, pa imam naslednjo investicijo, fiksno!












4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hola!
Pa sem tudi jaz prišla do tvojega bloga. Za tale koncert mi je kar malo žal, da sem ga zamudila, če praviš da so bili tako izjemni. Pri obdelavi fotk pa upam, da ti je rojstnodnevno darilo prišlo kaj prav :) Rezultat je vsekakor čisto po mojem okusu. Kar tako naprej.

Matej pravi ...

Darilo je že prišlo prav, brez skrbi! Koncert je bil res super, moraš pridet večkrat nazaj na rodno grudo.

Anonimni pravi ...

Matej...kje pa je moj kitarist?!:)

Unknown pravi ...

Super slike! Kdaj pa najin fotosešn?!
lp,Nina