petek, 28. september 2007

MODA...

Izbor fotografij iz modnega vikenda je končno narejen. Na začetku sem jih brez težav pometal polovico stran in prišel do 38 fotografij in jih kvalificiral za razstavo. Danes (en dan po izboru za razstavo) pa sem ponovno preletel teh 481 fotografij in glej, izbral sem čisto druge. Res je, da fotografij ne gre izbirat na prvo žogo, morajo kak dan stati pri miru…nekako tako je tudi pri golažu.
Nekaj fotografij bo tudi na razstavi, ki bo v kratkem v Celjskem mladinskem centru, nato pa sledi še razstava na Modnih navdihih. O teh dogodkih pa več v prihodnosti...


Tale fotosešn so si ogledali tudi menihi iz sosednje stavbe.

Play that funky music...

Ena tistih fotografij, ki sem jo prvič zgrešil.

Tukaj so slušalke spet prišle prav.

Nina v železarni Štore.

Eva, dva, tri...odpri oči!
Zaradi odbojnika in močne svetlobe je bilo štetje nujno.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Wow, ful so mi všeč fotke, res si ujel prave trenutke, bravo. Všeč mi je, kako se dekleta spogledujejo s kamero, tista tazadnja je pa tudi ful cute, ko ji sonce nagaja. Sam ne vem, zakaj je blo treba tri kile pudra, sej so naravno lepe. Drugač pa - Good job :)

tretji kader pravi ...

he,he,si se potegno par asov iz rokava,vidim da si tabolse skrivo za konc(papak).Cool fotke, vsako leto so boljše, kar je tud za pričakovat, glede na to da spremljam tvojo fotografsko evolucijo ze kar 3 leta, ha ha ha ha .Da neu preveč bluzo, fuuul cool stari.keep on da good work.

c ya

tretji kader pravi ...

ej, a si ze zbral fotke k jih bos dal razvit.

Matej pravi ...

jao...tole mi je čist padlo iz glave. Danes nesem fotke v mladinskega. Včeri so me klical da naj jih pošljem Gašperju.

tretji kader pravi ...

auuuuu, 18-ga je razstava, upam da bodo muce tud tam, da se bom lahk mal poslino ipd...ha, ha, ha

c ya

p.s. sam res upam da bodo muce tud tam,pa velik njih

helena/knoflca pravi ...

sem slišala, da ste se fajn imeli, pa tud fotke so dobre ratale, škoda da sem zamudila!
upam, da se vidimo naslednje leto ;)

(p.s. dodala sem te med svoje linke - upam, da te to ne moti?
lp :))

Matej pravi ...

Fino je bilo, sigurno najboljša delavnica do sedaj, rezultati pa tudi.

Anonimni pravi ...

oj!

jz sem že pokomentirala slike, ko sem jih prvič videla... še enkrat-vse pohvale avtorju. tele izbrane so res dobre. jz zej to itak vem, ker gledam america's next top model... ja itak, da sm smartass zej. ask mojca ;)
sej veš, naslednjič grem zraven :P